Sunday, February 13, 2011

kenapa????????????

aku terpaksa mengelak utk hbgi dan mcg abg syg aku.........aku kna bg msa utk dia fkir utk troskan hbgn dgn aku ke tak.................sedih jew aku gasa............kalolah dia bt kputusan utk putossssssss..tntu aku ngis dan mndrita..........aku jnji tak akn kapel lg.....aku akn tgu smpai hati aku pulih spnuhnya........bru aku akn cri pgnti dia........aku tak nk khlgn dia......TAK NAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kalau lah aku diberi peluang utk bersama dgn dia balik....aku akn jga hbgn kami ni baik.........kenapa lah sukarnya aku untk jth cnta??????????????????????????? DAN KENAPALA AKU SSH NK MELUPAKAN CNTA AKU???????????????????? abg bg la aku peluang terakhr,aku thu aku ni terlalu emotional...aku jd mcm tu pon sbb aku terlalu mncintai abg.....
pertama kali dalam hdp aku,aku sgp tolak suma lelaki dlm hdup aku kerana abg...............
please my dear give me one change................please......... i really love you so much..........swear

1 comment:

  1. ermm ida skrg bru aku sedar bkn aku je yg mngalami bnde nie..wktu dulu aku sering slahkn tkdir..aku slalu tnye knpe allah bg aku dugaan mcm nie...nape allah nk tgk aku nges..knpe allah xnk bg aku bhagie mcm org lain...tp skrg aku da tau knpe allah bg aku ujian yg berat nie..sbb allah tau aku mmpu...allah tau hambenye kuat...wlaupon kdg2 aku rase dri aku brade dlm keadaan yg pling lemah..ye aku kuat depan org,tp aty dn prasaan aku hnye aku yg rase...aku tringin nk jd mcm org lain tp 2 la smpai skrg aku blom jmpe lelaki yg btul2 mnyanyangi diri aku..ida aku tau ape yg ko rase...dn aku fhm prasaan ko...cume satu yg aku nk ko tau msih ade insan lain yg lg trsekse jiwenye dri kite..itulah kate2 ustazah aku bile aku ckp aku ingin bhagie..ida kekejaman farez bwt aku sumpah aku trsekse...sehingge aku brani ckp farez yg mnemukn aku dgn cinte...dn farez jgk yg bwt aku fobia dgr perkataan itu..aku xtau smpai bile hati nie akn pulih...aku xtau smpai bile akn akn mmberi kemaafn pd farez sbb hancur hati nie hnye aku yg rase...sbr lah ida...

    ReplyDelete